دوره آموزش سئو و به همراه 5 نکته در مورد آموزش سئو که می توانید امروز استفاده کنید

Wiki Article

در سری مقالات آموزش سئو مبتدی تلاش میشود اصول و مبانی سئو به ساده ترین زبان ممکن و به صورت کامل در اختیار افرادی که به تازگی با مفهوم سئو آشنا شده اند قرار داده شود.

بسیاری از مقالات قدیمی در سایت به مرور زمان ارزش خود را از دست میدهند ولی هنوز آمار بازدید بالایی از ...

مراحل سئو در یک سایت شامل سئو تکنیکال، سئو آن پیج و سئو آف پیج است که این مراحل در کنار هم می تواند رشد قابل توجهی برای سایت شما ایجاد کنند.

شما هم با توجه به موضوع و بخش‌بندی‌های متن‌تان باید ساختاری متناسب را ایجاد کنید و عنوان‌های هر بخش را با تگ‌های جدا کنید.

با توجه به حجم بالای جستجو که بیشتر آنها از طریق گوگله , توی این دوره قراره که صفر تا صد سئو رو یاد بگیریم .

فرایند سئوی کلاه سفید که بهترین و مناسب‌ترین روش سئو است، یک شبه انجام نمی‌شود و نیاز دارد که مدت زمان مشخصی پیوسته و دائما روی سایت خود کار کنید، در عوض به اصطلاح یک عمر راحتید، گوگل به شما اعتماد می‌کند و به این راحتی جایگاه شما را به دیگران نمی‌دهد.

سئو به هیچ عنوان یک راه حل کوتاه مدت نیست. اگر فکر می‌کنید که با راه‌‌اندازی یک وب‌سایت به درآمد و فروش سریع می‌رسید باید بدانید که این یک خیال باطل است و سئو فرآیندی زمان بر است. خودتان را یک لحظه جای گوگل قرار دهید‌؛ چرا باید سایتی که مدت‌ها رتبه خوبی برروی یک عبارت داشته و مخاطبانی که گوگل هم به آن می‌فرستد راضی هستند جای خود را به سایت ‌شما بدهد؟ اگر این سوال را به صورت منطقی پاسخ دهید، قطعا متوجه اصل مطلب خواهید شد.

نظر شما درباره‌ی این مقاله چه بود؟ آیا تا به حال سعی کرده‌اید که بر روی سئو سایت خود کاری انجام دهید و یا به یادگیری سئو بپردازید؟ نظرات خود را در زیر همین پست برای ما و همراهان همیار آکادمی به اشتراک بگذارید و برای ما بنویسید که این مقالات تا چه حد بر روی دانش سئو شما تاثیرگذارند.

شما با با شرکت در این دوره فقط مبلغی که قرار است برای سئو اولین کلمه خود پرداخت کنید را روی خودتان سرمایه گذاری کرده اید!

بهینه سازی سرعت سایت رو ذکر نکردید … لطفا پست اپدیت کنید و این مورد هم اضافه کنید چون تو سئوی داخلی نقش مهمی دارد

چقدر زمان می بره که این اتفاق بیفته؟ چه فرمتی برای معرفی لینکهای مخرب درسته؟ آدرس لینک ها به چه صورت باید باشه؟

در حال حاضر هوش مصنوعی است که نتایج را رتبه‌بندی می‌کند. این یک خبر خوب برای آنهایی است که کارشان درست است و یک خبر بد برای آنهایی که دنبال دور زدن گوگل هستند. چرایی این حرف را در ادامه متوجه خواهید شد.

ترتیبی که برای خواندن مقالات" آموزش رایگان سئو "به شما پیشنهاد می‌کنیم:

سئو فرآیندی است که به گوگل کمک می‌کند تا سایت شما را شناسایی کرده، زمینه فعالیت شما را بفهمد و بر اساس کلمات کلیدی مرتبط مثلا همین خرید موبایل سایت شما را در صدر نتایج جستجو نشان دهد.
در جواب باید بگم سئو کلمۀ متدوالی هست و مثل خیلی کلمات دیگه که تو فارسی به شکل دیگری جا افتادن، به همین شکل جا افتاده.

پس می‌توانید به ما اعتماد کنید و یادگیری سئو را از آکادمی آموزش سئو شروع کنید.

تجربیات این سالها به ما آموخته که خود شما بهترین شخص برای انجام سئو سایت و تهیه محتوای باکیفیت هستید، اگر راهنما و مشاور توانمندی را در کنار خود داشته باشید.

حالا اگر ما از این کلمه استفاده نکنیم چطوری می‌تونن پیدامون کنن؟

علت این امر ریسک پایین و زمان کمتری است که نسبت به روش‌های دیگر دارد. با روش سئو کلاه خاکستری می‌توان راحت سایت خود را به صفحه اول گوگل و ۳ سایت اول برسانید.

با توجه به توضیحات بالا؛ مهم‌ترین هدف کارشناس سئو این است که ترافیک سایت را به صورت هدفمند افزایش دهد. با این حساب باید گفت هدف اصلی سئو افزایش بازدید هدفمند وب‌سایت است.

سعی کنید خیلی ساده و راحت، طوری که هم گوگل متوجه شود و هم کاربر مقصود و کلیات محتوای صفحه را بفهمد، توضیحات متا را بنویسید.

واقعا آدم وقتی مقالات نوین رو میخونه نفسش بند میاد! انقدر کامل و پرمحتوا

اما تقریبا از اواسط جلسه مباحث اصلی دوره شروع خواهد شد که قطعا هر فردی در این دوره را شگفت زده خواهد کرد زیرا این مباحث تجربیاتی هستند که در سئو فارسی با گوگل کسب شده است و شاید در جای دیگری نتوان آنها را اینطور دقیق و شفاف در کنار هم پیدا کرد.

تمامی این مطالب از تجربیات شخصی ما در نوین و سایت‌های معتبر خارجی جمع‌آوری شده‌اند و قطعا به کار شما می‌آیند؛ پس با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید.

اگر محتوای مرتبط با کسب‌وکار خود تولید کنید و با سئو به رتبه‌های اول گوگل برسید، مخاطبان هدف را جذب کرده‌اید. در این صورت شما می‌توانید محصولات و خدمات خود را به آن‌ها پیشنهاد کنید. اگر شرایط محصول شما مناسب بوده و کاربر هم نیازمند آن محصول یا خدمات باشد، آن را خریداری می‌کند.

بهشون زیرنویس اضافه میکنم. توضیحات در موردشون مینویسم و حتی بعضی هاشون رو ترجمه میکنم.

منظور از لینک‌بیلدینگ یا لینک‌سازی خارجی، دریافت لینک از سایت‌های دیگر به سایت خودمان است. موتورهای جستجوگر از لینک ها برای تعقیب وب سایت ها استفاده می کنند؛ آنها لینک‌های موجود در بین تک‌تک صفحات وب سایت‌تان را دنبال می‌کنند و در تصویری بزرگتر، تمام لینک‌های موجود در بین وب‌سایت‌ها را زیر نظر آموزش سئو دارند.

مزیت دوم: برندسازی می‌کنید؛ در واقع شما با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی چه بخواهید و چه نخواهید در حال برندسازی هستید! برای مثال معرفی یکی از مطالب مفید و باارزش سایتتان را در شبکه‌ی اجتماعی لینکدین قرار می‌دهید؛ با این کار توجه مخاطبان به مطلب شما جلب شده، دربارۀ آن صحبت می‌کنند، نظر می‌دهند و اگر آن را دوست داشته باشند با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

Report this wiki page